شناسهٔ خبر: 93611 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

قائم مقام راه آهن تاکید کرد:

سه شنبه‌های ریلی نمادی از توسعه و پیشرفت راه آهن

حسین عاشوری بیست و سومین رویداد " سه‌شنبه‌های ریلی با طعم فناوری" در ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بیست و سومین رویداد " سه‌شنبه‌های ریلی با طعم فناوری" در ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد. در این رویداد موضوعات؛ تدوین و تنقیح قوانین، مقررات و مصوبات حوزه حمل و نقل ریلی (کارگروه تخصصی بهره‌وری) و کفش خط پلاک‌دار و دارای بازتاب نور در شب ارائه شد.

در این رویداد حسین عاشوری، قائم مقام راه آهن گفت: پرداختن به ایده‌ها در سه شنبه‌های ریلی نمادی از توسعه و پیشرفت در راه آهن است. چون بستری فراهم شده که ایده‌ها دیده شوند و با بررسی کارشناسی به مرحله اجرا برسند.

قائم مقام راه آهن تاکید کرد: حضور پررنگ‌تر کارکنان مناطق بسیار با اهمیت است و مدیران مناطق نیز بایستی ایده را بررسی و پرورش دهند تا در رویداد سه‌شنبه‌های ریلی برای تمام همکاران ارائه شود.
حسین عاشوری پیشنهاد کرد: کلیپ‌های آموزشی در خصوص قوانین و مقررات ریلی تهیه شود تا همه همکاران آشنایی و تسلط بیشتری نسبت به قوانین داشته باشند.

قائم مقام راه آهن همچنین با توجه به اثرات خوب پروژه کفش خط پلاک‌دار و دارای بازتاب نور در شب براى پیشگیرى از سوانح و ارتقاء ایمنى و تایید واحدهاى ایمنى و ناوگان ، دستور تخصیص اعتبار براى اجرایى کردن پروژه مذکور و اتمام آن در سال جارى را صادر کردند.

به گزارش شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، با توجه به‌ شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، علاقه‌مندان از طریق سامانه تلویزیون اینترنتی راه آهن به نشانی Railtv.ir و ویدیو کنفرانس راه آهن در این رویداد حضور داشتند.